Świadomość marki Twojego biznesu

Czym jest słynna świadomość marki?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad znaczeniem topowego określenia, które brzmi świadomość marki? Czy wiesz co wpływa na jej korzystny odbiór i jak budować silną pozycję swojej firmy w internecie? Zapraszam Cię do dalszego czytania. 

Wyobraź sobie, że posadziłeś samodzielnie warzywa. Zbierając dojrzałe plony stwierdziłeś, że są wspaniałe i smaczne, więc musisz się tą wiadomością z kimś podzielić. Opowiadasz przebieg swojej pracy bliskim osobom i znajomym, którzy w następstwie przekazują wieści dalej. Jesteś dumny ze swojej pracy i wysiłku, który włożyłeś w pielęgnację warzyw. Masz ich na tle dużo, że chcesz je sprzedać na straganie. Dobra opina pomaga Ci skutecznie zarobić na warzywach wspaniałą sumę. Z kolei Twoi klienci są zadowoleni i chętnie kupują u Ciebie zdrowe i ekologiczne warzywa. Planujesz posadzenie znacznie więcej warzyw, tak by móc zarobić równie dobrze zarobić.  Być może w toku wydarzeń, informacja o Twoim sukcesie pojawiła się w lokalnej gazecie, ktoś opowiadał o Tobie znajomemu, a dzięki dobrej opinii więcej osób pojawiło się przy Twoim stoisku.

Czego nauczyła Cię ta krótka historia?

Świadomość marki często budowana jest od podstaw. Małymi krokami, tworzysz wokół swojej pracy historię i przekazujesz ją w obieg. Gdy ktoś wybierze Twój produkt, bądź usługę, stanie się Twoim klientem, obdarzy Cię zaufaniem i będzie miał o Tobie dobre zdanie.

Dobre zdanie o firmie, to dobra opinia.

Przenieśmy naszą historię do internetu. Posiadasz miejsce, z którego mogą korzystać klienci. Jeśli chcesz, aby Twój produkt, bądź usługa zyskała popularność,  musisz postawić na budowę świadomości marki. Zadbaj o to, by każda osoba, znała nie tylko Twoją stronę internetową, lecz również miejsca w sieci, które zajmujesz. Dobra opinia samodzielnie zapracuje na siebie i będzie przynosić Ci tylko korzyść.



Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się co kryje się pod pojęciem: marketing afiliacyjny? Nie jest tajemnicą, że poprzez internet możemy sprzedawać swoje usługi lub produkty. Dziś dowiesz się jak korzystać z różnych kanałów na pozyskiwanie całkiem nowych klientów. 

Sieć alifilacyjna to mówiąc najprościej program partnerski, który pośredniczy pomiędzy sklepem online, a osobą posiadającą własną stronę internetową. Blog, vlog lub różnego rodzaju konta na mediach społecznościowych jest wiele możliwości, które można wykorzystać, by stać się członkiem programu partnerskiego. 

Cała koncepcja polega na określeniu konkretnej grupy docelowej. Jako Reklamodawca doskonale wiesz co chcesz sprzedać i na jakich klientach najbardziej Ci zależy. Program partnerski, inaczej sieć afiliacyjna pomaga Ci na wyszukaniu odpowiedniego Partnera. 

To właśnie on zajmie się rozpowszechnianiem Twojej usługi lub produktu, a co za tym idzie postara się dla Ciebie o nowych klientów. Klient z kolei jest ostatnim ogniwem, który łączy wszystkie elementy. Ty jako Reklamodawca otrzymujesz Partnera, on za swoją pracę dla Ciebie, otrzymuje prowizję. Wysokość prowizji oraz pośrednictwo określone jest różnie według uznania każdej sieci afiliacyjnej. 

Jest wiele korzyści, które możesz mieć wykorzystując w swoim biznesie marketing afiliacyjny. Pierwszą z nich jest skuteczna reklama Twoich usług. Rozpowszechniając treści, które zawierają nazwę Twojej marki lub wybrane jej produkty masz szansę na pojawieniu się w wielu miejscach w internecie. Wiedz, że wzrost znajomości marki jest niezbędnym elementem do stworzenia profesjonalnej wizytówki w sieci. Zależy Ci przecież, aby jak najwięcej ludzi dowiedziało się o Twojej firmie, a ona sama zdobyła niebywałą popularność. Zatem kolejną korzyścią jest zdobycie nowych potencjalnych klientów, a im więcej z nich będzie znać nazwę Twojej firmy, tym więcej zapozna się z jej ofertą i skorzysta z niej. 


Wiedz, że dzięki marketingowi afiliacyjnemu możesz zyskać całkiem nowych klientów wykorzystując różne sposoby. 



''Jak promować firmę w internecie'' - Darmowy eBook

Daj się poprowadzić poprzez poradnik, który w jasny sposób zaprezentuje Ci sposoby na promocję Twojej firmy w internecie. Każdy z rozdziałów i podrozdziałów jest źródłem wiedzy. Pomoże Ci ona wyjaśnić to, czego do tej pory nie mogłeś zrozumieć, a także wybierze za Ciebie odpowiedni sposób na prowadzenie działań marketingowych. Facebook, algorytmy Google, sieć afiliacyjna, to tylko niektóre z tematów, jakie będziesz miał okazję poznać właśnie teraz. 

Nie traćmy czasu. Pobierz go już dziś.


Jak w 6 miesięcy podnieść efektywność pracy zespołu o ponad 300% ?

O pracy w SCRUM’ie miałem przyjemność słyszeć już nie raz, a przy kilku projektach miałem okazję pracować w bardzo przybliżonej  metodyce. Kilka miesięcy temu dostałem bojowe zadanie utworzenia spec grupy do podboju sieci w jednej z firm, której zadaniem będzie nadać odpowiedni kierunek rozwoju. Zadanie dość ciężkie dla mnie tym bardziej, że moje doświadczenie w kierowaniu zespołem było praktycznie zerowe. Jednak udało się  to dzięki tej metodzie, konsekwencji oraz wiary mojej i kilku osób w to co razem robimy.      

Co udało nam się zrobić ? 

Nasze zasięgi urosły z kilkuset tysięcy w porywach do 2 000 000 osób miesięcznie, korzystając z budżetu na poziomie reklamy w niedużej gazecie

Wzrost udziału liczby zamówień z mediów społecznościowych z poziomu 4% do 35%,

Minimalizacja porzuconych koszyków o około 30%,  

Zaangażowanie fanów na mediach społecznościowych  z poziomu 100-200 do ponad 5000 tygodniowo, i wiele innych cudach, o których nie mogę pisać lub jest ich za dużo :)

Prostota jest najlepsza 

Wszystko to dzięki prostym narzędziom, które znajdują się w każdej firmie:

  • tablica,
  • długopis, 
  • kolorowe karteczki 
  • codziennie kilkunasto minutowe spotkania, 
  • i najważniejsze usuwanie problemów na bieżąco, a nie obwinianie ludzi za niepowodzenia 

Chętnie powtórzę to jeszcze raz 

Chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat? Skontaktuj się ze mną. 


Internetowe Rewolucje - darmowy kurs i certyfikat od Google

Opis kursu 

Kurs jest dość prosty i szybki do zrealizowania. Składa się z 89 lekcji, a całość podzielona jest na 23 działy tematyczne. Lekcje to kilkuminutowe prezentacje video, po których należy wykonać krótkie zadania. Na koniec każdego działu musimy wykonać ogólny test.

Po przejściu całego szkolenia mamy egzamin końcowy, rozwiązując go z pozytywnym wynikiem otrzymujemy certyfikat.

Poziom trudności 

Z kursem powinna poradzić sobie każda osoba, która interesuje się choć trochę e-marketingiem. Optymalny czas, który należy poświęcić na kurs to 2,3 wieczory. 

Dla kogo 

  • osoby prowadzące swój mały e-handel, 
  • prawnicy firm działających w internecie, 
  • osoby, które współpracują z przedstawicielami e-marketingu,
  • osoby planujące lub rozpoczynające promować swoją firmę w internecie

Ocena i opinia 

Szkolenie jest przejrzyste i odpowiednio porządkuje elementarną wiedzę o podstawowych działaniach związanych z reklamą w sieci. 

Końcowe wrażenie pozytywne.