Najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów jest kampania reklamowa w Google Ads. Natomiast aby uzyskać pożądane efekty należy wiedzieć, jak tworzyć skuteczne reklamy.
Jeśli prowadzisz kampanię Google Ads, ale nie jest skuteczna na tyle, na ile oczekiwałeś warto zlecić to zadanie firmie zewnętrznej. Wcześniej jednak niezbędny będzie audyt kampanii Google Ads, który pozwoli ocenić, jakie elementy wymagają poprawy.
Skuteczna kampania Google Ads wymaga stałej obserwacji i przede wszystkim regularnej optymalizacji. Natomiast jak optymalizować, kiedy nawet nie wiemy, które elementy w kampanii zawierają błędy? Właśnie w tym celu wykonuje się audyt.
Audyt konta Google Ads pozwala na sprawdzenie takich elementów jak:
Weryfikacja kampanii pod kątem technicznym pozwala na uzyskanie raportu z wytycznymi zmian, których wdrożenie przyniesie oczekiwane efekty.
Samodzielnie prowadzisz kampanię, ale od pewnego czasu nie przynosi oczekiwanych zysków? Chciałbyś zwiększyć potencjał swojej firmy i docierać do szerszego grona odbiorców, ale nie wiesz, jakie zmiany wprowadzić? Być może wdrożone przez Ciebie działania były skuteczne, jednak z czasem wymagają poprawy.
Optymalizacja to niezbędny element każdych działań marketingowych. Wymaga jednak wiedzy oraz doświadczenia, aby wiedzieć jakie zmiany wprowadzić.
Szczegółowa lista wytycznych oparta o wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę pozwoli na wprowadzenie zmian, których efekty będą widoczne już niebawem. Wyższa konwersja, niższe stawki, wyłącznie skuteczne reklamy i wzrost sprzedaży. Jeśli zastanawiasz się, jakie zmiany wprowadzić w swojej kampanii Google Ads wyślij zapytanie – chętnie udzielę szczegółowych informacji.