Daniel Jamróz o konferencji Kolbuszowa 2.0

Dlaczego warto być na takim wydarzeniu?

Uważam, że każdy kto jest, chce prowadzić swój biznes powinien wiedzieć na czym polega reklama, w najprostszym wydaniu, czyli ta darmowa, jak powinniśmy zadbać o naszą firmę, o naszą wizytówkę, o nasz wizerunek w internecie w takim najprostszym wydaniu jakie tak naprawdę istnieje i co najważniejsze darmowym.

Kamil Tylutki – Kolbuszowa 2.0 – video is the king

Dlaczego "Video is the king"?

Video to potęga. Umiejętnie stworzone video, taniec obrazów bardzo mocno potrafi oddziaływać na człowieka. To zadziwiające jak wiele można zawrzeć w krótkim materiale filmowym. Emocje, uczucia, marzenia i cele. Gdy całość przekazu zostanie okraszona odpowiednią oprawą i oświetleniem, trafiony zatopiony. Zwróciłeś uwagę, dałeś się poznać i jednocześnie : zostałeś zapamiętany . To właśnie dlatego video is the king - ponieważ to zgrabna pigułka przekazu wymieszanego z emocjami, w odpowiednich proporcjach, których nie powstydziłby się wzięty farmaceuta.

Marcin Tkaczyk – Kolbuszowa 2.0 #1 Firma w internecie

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Tak Cię kojarzą i z Tobą kojarzą: pozytywne emocje, wysoką jakość, zaufanie, klasę... albo zgoła co innego. Marcin Tkaczyk, brand designer na swojej prelekcji w czasie wydarzenia Kolbuszowa 2.0 pokazał przykłady dobrego i złego brandingu. Jak się okazuje branding to wymagająca sprawa, ale nie taki diabeł straszny...