Stopka mailowa czyli Twój podpis w e-mail’u

Stopka mailowa czyli Twój podpis w e-mail’u


Projektowanie i generowanie stopek e-mail

Projektuję profesjonalne stopki e-mail. Jestem w stanie dostarczyć profesjonalne stopki e-mail w dowolnej ilość: 100, 1 000 czy nawet 500 000 podpisów e-mail dla Twoich pracowników w ciagu kilku dni!

Zapytaj o szczegóły

Czym jest stopka w mailu? To obszar na końcu każdej wiadomości. Zawiera najczęściej dane kontaktowe nadawcy, choć warto wiedzieć, że drzemie w niej duży potencjał, który warto wykorzystać. To pewnego rodzaju wizytówka i źródło informacji o nadawcy, którą przekazujesz swojemu rozmówcy. Stopka szczególnie ważna jest w kontaktach biznesowych – z partnerami i klientami. Warto zadbać o to, aby stopka wyglądała estetycznie i zachęcała do dalszego kontaktu. Podobnie jak tradycyjna wizytówka, tak samo stopka mailingu buduje wizerunek firmy i przyczynia się do generowania leadów od klientów. Nie wiesz, w jaki sposób o nią zadbać? W tym zadaniu pomoże Ci generator stopki email.

Rodzaje stopek

Samo generowanie zostawmy jednak na nieco później. Na samym początku warto poznać rodzaje stopek. Wyróżnić można:

  • stopkę wiadomości prywatnej – taki rodzaj podpisu kończy wszystkie wiadomości, które wysyłasz do pojedynczych odbiorców.
  • stopkę mailingu – taka wiadomość zakończona jest stopką zawierającą nie tylko dane kontaktowe, ale również linki do social mediów czy innych działań marketingowych, takich jak newsletter.

Co powinna zawierać stopka mailowa?

Do najczęściej podawanych informacji w stopce należą:

  • dane kontaktowe – w szczególności imię, nazwisko, stanowisko w firmie, adres, NIP, REGON, numer telefonu,
  • zdjęcie właściciela stopki,
  • logo firmy,
  • link do strony internetowej i profili w mediach społecznościowych,
  • wszelkie niezbędne elementy marketingowe wzywające do działania, takie jak np. zapisanie się do newslettera,
  • informacje o zdobytych nagrodach i certyfikatach.

Jak działa generator stoki email?

W zaledwie kilku prostych krokach możesz zdobyć profesjonalną stopkę maila. Jeśli chcesz się wyróżnić, postaw na nasz generator stopki email! To rodzaj narzędzia, które umożliwia tworzenie i dostosowywanie stopek email pod konkretne dane osobowe. Wystarczy wygenerować swoją stopkę, przesłać do dostawcy usług poczty email i zapisać jako podpis domyślny. Dzięki nam nie będziesz musiał tworzyć jej za każdym razem, jeśli będziesz chciał wysłać wiadomości do klientów. Razem z nami stworzysz wirtualną wizytówkę, która będzie mogła być utożsamiona w Twoją marką w Internecie!

Stopka mailingowa pomoże Ci budować świadomość marki

Przedstawienie danych kontaktowych w stopce jest czymś ważnym z punku widzenia klientów. To właśnie ona buduje zaufanie, umacnia prestiż i nadaje firmie profesjonalny wizerunek. Twoje logo, jak i zdjęcie zapisuje się w pamięci klienta, dzięki czemu chętniej wróci do kontaktu z osobą, którą już zna. Do tego wszystkie dane kontaktowe ma on podany na tacy, dzięki czemu nie musi dodatkowo wertować wyszukiwarki Google. Stopka należy do narzędzi ułatwiających to zadanie!

Postaw na profesjonalny podpis w swojej stopce

Projekt stopki jest często bagatelizowany przez wiele firm. To duży błąd, który z naszą pomocą nie zostanie przez Ciebie popełniony. To podpis, który musi zagwarantować sukces Tobie i Twojej marce. Wiedz, że jest on w Twoim zasięgu! Poświęć kilka minut i stwórz profesjonalny podpis w swoim e-mailu. W stopce możesz zamieścić więcej treści niż możesz sobie wyobrazić, a wykorzystanie ich w umiejętny sposób podniesie rangę Twojej marki.

Szybki kontakt
+48 883 008 418

Dostępny od poniedziałku do piątku
W godzinach od 7:00 do 15:00


Inne artykuły

Dotacja na sklep internetowy z Urzędu Pracy. Poradnik dla przedsiębiorców.

Otworzenie jakiejkolwiek działalności wiąże się z wydatkami – podobnie jest podczas zakładania sklepu internetowego. Na pierwsze zyski pewnie będziesz musiał chwilę poczekać, ale ten czas mogą Ci zrekompensować pieniądze otrzymane z dotacji. Bez wątpienia pomogą Ci one rozkręcić biznes i zaistnieć w branży e-commerce. Wbrew pozorom dofinansowanie na sklep internetowy nie jest trudno uzyskać. Chcesz […]

Grupy docelowe czyli kim są Twoi klienci

Każdy sprzedawca o swoim produkcie wie niemal wszystko. Oczywiście działa to na jego korzyść, jednak to nie wystarczy. O wiele bardziej istotniejsza jest wiedza na temat grupy docelowej – czyli osób, do których kierujesz swój produkt lub usługę. Właściwe określenie klienta i ustalenie działań marketingowych odpowiadającym jego potrzebom jest podstawą do prowadzenia dochodowej firmy. Przecież […]

Wypalająca pasja u przedsiębiorców – Magdalena Popek

Wypalenie zawodowe (choć tak naprawdę ono niekoniecznie jest związane z pracą, jego oryginalna nazwa powinna być tłumaczona na język polski jako „syndrom wypalenia” – burnout syndrome) to stan będący konsekwencją długotrwałej frustracji, złości i bezsilności wynikającej z intensywnego i obciążającego emocjonalnie kontaktu z drugim człowiekiem, najczęściej w relacji opiekuńczej, edukacyjnej czy terapeutycznej. Jednak czy tylko […]