Transkrypcja nagrań podcastów a SEO i pozycjonowanie

Transkrypcja podcastu i nagrań, tylko po co? Jeżeli jesteś podcasterem, lub dzielisz się swoją wiedzą publikując filmiki w Internecie, zapewne zdajesz sobie sprawę jak potężną dozę wiedzy potrafisz „sprzedać” w jednym odcinku. Szkoda tylko, że algorytmy indeksujące nie biegają po podcastach i po nagraniach audiovideo, czyli tym samym nie indeksują ich zawartości. Oznacza to, że […]

Linkowanie wewnętrzne – co warto wiedzieć

Linkowanie wewnętrzne (z ang. internal linking) to bardzo ważny komponent układanki pt. “dobre, skuteczne SEO i optymalizacja”.Jak się więc za nie zabrać, tak aby miało to ręce, nogi i skutek? I na co zwrócić uwagę aby bawiąc się w plątaninę linków zapewnić stronie jak najlepsze efekty? Zaznaczę od razu, że temat ten jest obszerny jak […]

SEO copywriting – poradnik początkującego copywritera

Język giętki sprawnie przelewany na papier, słownictwo zasobne, do tego zgrabny styl, umiejętność życia z ortografią i gramatyką za pan brat. To właśnie czyni copywritera.  W ferworze przyjmowania nowych wyzwań , zapewne natrafi się zlecenie napisania tekstu pod SEO, czyli tzw. SEO copywriting który wpisuje się w content marketing.  Rozsiadłszy się na poduszce własnych doświadczeń przedstawiam to, co warto aby kiełkujący seo […]

Link building – opowiada Paweł Cengiel właścicielem agencji SEO-WWW

Dlaczego link building jest tak ważny, jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron www? Odpowiednia liczba silnych linków pozycjonujących prowadzących do Twojego serwisu jest jednym z głównych czynników wpływających na pozycję w wyszukiwarce Google. To między innymi na podstawie odpowiedniego profilu linków prowadzących do strony lub sklepu internetowego algorytm Google oblicza wynik jakości Twojej strony i bierze ją pod […]

Dlaczego nie ma mojej firmy w Google?

Ogromna ilość biznesów przeniosła się do Internetu. Nawet biznesy działające stacjonarnie, lokalnie, siedzą jedną nóżką w Internecie które jest potężnym narzędziem do budowania wizerunku, promocji i zdobywania nowych klientów. W Internecie starczy miejsca dla każdego, to prawda, tylko wśród obfitej konkurencji nie tak łatwo się przebić w wynikach wyszukiwania. Masz firmę, masz swoją witrynę, odpalasz […]