Kolbuszowa 2.0

Kolbuszowa 2.0

Kolbuszowa 2.0 to event, którego jestem pomysłodawcą i organizatorem. Konferencja jest skierowana do właścicieli firm, pracowników oraz osób, które chcą lub prowadzą swój biznes w internecie. 
Pierwsza edycja Kolbuszowa 2.0 #1 - Firma w internecie odbyła się 23 lutego 2018 roku. Udział wzięło w niej ponad 100 osób. Na konferencji wystąpiło 6 prelegentów, którzy podejmowali tematy związanie z marketingiem internetowym. 

Zagościł Marcin Tkaczyk, który przedstawił jak ważny dla firmy jest brand. Poruszył tematy związane z opracowaniem odpowiedniego loga oraz wytłumaczył na czym polega proces tworzenia brandu.

Następnym prelegentem była Paulina Opiela, na codzień Content Marketing Manager w dziale marketingu dla sklepu ePrezenty.pl Jej prezentacja poruszła temat tworzonych strategii marketingowych, które przy wykorzystaniu różnych kanałów, są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów. 

Jako trzeci wystąpił Kamil Tylutki z prezentacją, która mówiła wprost o tym, jak video zmienia oblicze marketingu internetowego.

Od Michała Tuszyńskiego dowiedzieliśmy się jak RODO wpłynie na zmiany w ochronie danych osobowych.

Natomiast Maciej Zagórowski, który na codzień jest prezesem agencji marketingowej FEB przedstawił najważniejsze procesy w relalizacji projektów internetowych.

Ostatnim prelegentem był Damian Nowak, local leader w Google Internetowe Rewolucje

Każda prezentacja omawiała całkiem inny aspekt dotyczący marketingu internetowego. Następna konferencja już niebawem/ Koniecznie musisz tam być. 

Przedstawiam relację video oraz galerię z dnia wydarzenia.

Relacja wideo z Kolbuszowa 2.0 #1 - Firma w Internecie


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności i plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.