Kolbuszowa 2.0 to event, którego jestem pomysłodawcą i organizatorem. Konferencja jest skierowana do właścicieli firm, pracowników oraz osób, które chcą lub prowadzą swój biznes w internecie.
Pierwsza edycja Kolbuszowa 2.0 #1 – Firma w internecie odbyła się 23 lutego 2018 roku. Udział wzięło w niej ponad 100 osób. Na konferencji wystąpiło 6 prelegentów, którzy podejmowali tematy związanie z marketingiem internetowym.

Zagościł Marcin Tkaczyk, który przedstawił jak ważny dla firmy jest brand. Poruszył tematy związane z opracowaniem odpowiedniego loga oraz wytłumaczył na czym polega proces tworzenia brandu.

Następnym prelegentem była Paulina Opiela, na codzień Content Marketing Manager w dziale marketingu dla sklepu ePrezenty.pl Jej prezentacja poruszyła temat tworzonych strategii marketingowych, które przy wykorzystaniu różnych kanałów, są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów.

Jako trzeci wystąpił Kamil Tylutki z prezentacją, która mówiła wprost o tym, jak video zmienia oblicze marketingu internetowego.

Od Michała Tuszyńskiego dowiedzieliśmy się jak RODO wpłynie na zmiany w ochronie danych osobowych.

Natomiast Maciej Zagórowski, który na codzień jest prezesem agencji marketingowej FEB przedstawił najważniejsze procesy w relalizacji projektów internetowych.

Ostatnim prelegentem był Damian Nowak, local leader w Google Internetowe Rewolucje.

Każda prezentacja omawiała całkiem inny aspekt dotyczący marketingu internetowego. 

Przedstawiam relację video oraz galerię z dnia wydarzenia.

Kolbuszowa 2.0 – Promocja firmy w internecie

Pierwsza konferencja spotkała się z tak pozytywnym przyjęciem, że oczywistym było iż będą kolejne! 26 października kolejna edycja Kolbuszowa 2.0 odbyła się pod hasłem „Promocja firmy w internecie’. Uczestnicy dopisali – tym razem udział w konferencji wzięło niemal 140 osób.  Ciekawi prelegenci sprawili, że na tę edycję wydarzenia zjechały się osoby z całej Polski! Poziom prelekcji był bardzo wysoki. Skorzystali i Ci którzy dopiero zaczynają stawiać kroki w marketingu internetowym, jak i starzy wyjadacze branży.  Damian Sałkowski z Senuto opowiadał o trendach w SEO i o tym jaką transformację wkrótce przejdzie.  Adrian Pakulski z Paq – studio  przekazał cenną dla przedsiębiorców wiedzę odnośnie tego na co zwrócić uwagę tworząc kategorie do sklepu internetowego.  Wyjaśnił, że dobre SEO wymaga czasu, ale warto ten czas poświęcić ponieważ będzie on procentował w przyszłości. Monika Kołodziejczyk z ThinkDigital wprowadziła uczestników konferencji w tajemnice Google Analytics . Z kolei Borys Niemczewski, coach i trener biznesu w swojej prelekcji poruszył tematy przywództwa w biznesie i tego, że prowadząc  biznes warto być elastycznym i szybko odpowiadać na zmiany. Katarzyna Dudzic  z Salesmanago opowiedziała dlaczego w branży e-commerce warto stawiać na automatyzację.  Grzegorz Miłkowski z ContentHouse wyjaśniał jak wielką rolę ma content marketing jeżeli chodzi o edukowanie klientów. Robert Chmielowiec z fabryki e-biznesu rozprawial na temat roli sztucznej inteligencji w e-commerce. Paweł Gontarek znany pod ksywka Zgred opowiedział o tym co warto robić aby SEO dostało skrzydeł. 

Kolbuszowa 2.0 #4- O internetach przy piwie

Wiedzy o marketingu internetowym nigdy dość! Już kończąc edycję 3, rozmyślałem o 4. I stało się : 28 lutego miała miejsce kolejna edycja konferencji Kolbuszowej 2.0. tym razem postawiłem na luźne barcampowe klimaty. Planowaliśmy około 80 uczestników a jak wyszło? Stawiła się niemal setka! Jako pierwszy zaprezentował swoją prelekcję Artur Pajkert z linuxcom.pl. Opowiedział on o tym jak wielką moc mają słowa i jak warto formułować komunikaty aby zdobyć większą przychylność klientów. Kolejnym prelegentem był Łukasz Suchy z DevaGroup który opowiedział o tym jak robić dobre SEO. Po krótkiej przerwie Paweł Szczyrek z IdeoForce opowiedział o rodzajach czatbotów i o tym, jak można je wykorzystać w biznesie. Kolejnym Prelegentem był Michał Suski, współtwórca narzędzie SurferSEO. Opowiedział on o mocy jaka tkwi w linkach, zdradził jakie są najlepsze drogi na ich pozyskanie. Ostatnim prelegentem był Łukasz Kołodziejczyk z grupy Onet.pl

Duża dawka wiedzy we wspaniałej atmosfery to już znak rozpoznawczy konferencji Kolbuszowa 2.0 – być może już wkrótce edycja 5!