Kolbuszowa 2.0 – #2 Jak sprzedawać w sieci

27 Kwi by pawel

Kolbuszowa 2.0 – #2 Jak sprzedawać w sieci

W  piątek 20.04.2018. odbyła się druga edycja konferencji Kolbuszowa 2.0.

Nie zabrakło dużych wrażeń, ciekawych prelekcji i super nagród. Dla tych, którzy aktywnie dzieli się wydarzeniem w sieci, sponsorzy przygotowali nagrodę, którą był lot szybowcem.

Krzysztof Marzec certyfikowanym trenerem Google AdWords i Właścicel Agencji Deva Group

Pierwszym prelegentem był Krzysztof Marzec. W swojej prezentacji skupił się na tym „Jak mądrze wydawać pieniądze w AdWords?” Krzysztof Marzec jest właścicielem agencji Deva Group, specjalistą i certyfikowanym trenerem Google AdWords, a co najciekawsze jest organizatorem konferencji semKRK w Krakowie.

Każdy kto zajmuje się AdWords zadaje sobie pytanie: Jak nie marnować pieniędzy i sprawić, aby efekt reklam był jak najlepszy? Krzysztof przedstawił 7 podstawowych błędów w AdWords. Podpowiedział również jak mierzyć efekt swoich reklam. W swojej prezentacji skupił się na modelu atrybucji, a także zwiększeniu ilości telefonów. Prelegent podkreślił jak bardzo są ważne odpowiednio dobrane słowa kluczowe, pokazał w jaki sposób optymalizować kampanię, a co najciekawsze, zwrócił uwagę na rozsądne gospodarowanie budżetem. Krzysztof Marzec na sam koniec w swojej prezentacji przedstawił najciekawsze smaczki ze świata marketingu internetowego.

Joanna Tymowicz z Ideo Force

Drugim prelegentem była Joanna Tymowicz. Jej prezentacja pod tytułem: “Lojalność, relacje, zaufanie, czyli dlaczego social media mogą pomóc w sprzedaży?” w jasny sposób zobrazowała jak budować społeczności w social mediach. Joanna jest Client Service Director w agencji marketingowej Ideo Force. Dzięki Joannie można było przekonać się jak złe administrowanie fanpage’em na Facebooku może doprowadzić do negatywnej opinii dla firmy. Joanna Tymowicz radziła, w jaki sposób edukować użytkowników, angażować ich, by poprzez te działania nawiązywać relacje i utrzymywać z nimi kontakt.

Piotr Kantorowski – Jak (nie) prowadzić działalności w e-commerce

Trzecim prelegentem był Piotr Kantorowski, który na co dzień jest przedsiębiorcą i radcą prawnym. Regularnie prowadzi podcasty, które edukują w zakresie prawa biznesu. Dzięki Piotrowi dowiedzieliśmy się jak funkcjonować powinna firma w internecie. Jak odpowiednio według przepisów prawa powinna brzmieć się nazwa firmy oraz jak dobrać nazwę firmy, tak by nie wprowadzała klienta w błąd. Piotr radził, że bardzo dobrym posunięciem będzie weryfikacja znaku towarowego. Prelegent podsunął wiele ciekawostek z zakresu e-mail marketingu oraz praw autorskich i majątkowych. Na sam koniec odpowiedział na wiele wyczerpujących pytań.

Marcin Rudzik z agencji e-commerce Brand Active

Ostatnim prelegentem był Marcin Rudzik z agencji e-commerce Brand Active. Trener z e-handlu w jednostce szkoleniowej – PowerLAB. Marcin bardzo dobrze omówił proces składania zamówienia, poprzez obsługę klienta od przyjęcia zamówienia do momentu dostarczenia przesyłki przez kuriera. Marcin duży nacisk kładł na relację między sklepem a kupującym i podał wiele przykładów, które mogą zepsuć odbiór firmy w oczach klienta. Prelekcja była bogata w wiele przykładów i sytuacji, z którymi zapewne spotkał się niejeden z nas.

Zapraszam wszystkich serdecznie na kolejną edycję, która już po wakacjach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *