Grzegorz Miłkowski z Content House i Kolbuszowa 2.0

Jak oceniasz konferencję Kolbuszowa 2.0?

Świetna publiczność, w ogóle jestem zaskoczony, że tyle osób udało Wam się do Kolbuszowej sprowadzić, to jest naprawdę duży szacunek, że w tak małym mieście, taka duża konferencja powstała i ludzi którzy zajmują się właśnie fajnymi biznesami. Miałem okazję porozmawiać tutaj, teraz, przez tą chwilę z kilkoma osobami i to są ludzie którzy, mam nadzieję wykorzystają trochę tę wiedzę którą tu przekazałem. Zawsze namawiam do tego, żeby content marketing był skuteczny, no i fajnie, że spotkałem się z ludźmi tutaj, którzy rozumieją, że content równa się skuteczność.

Na co powinna zwrócić uwagę uwagę firma rozpoczynająca przygodę z e-commerce?

Właśnie to jest jedno z tych trudnych pytań, znaczy nie ma jednej, złotej recepty. Wszystko zależy od Twojej branży w jakiej działasz i klientów, w jaki sposób oni w ogóle, przeprowadzają,w jaki sposób ty w ogóle przeprowadzasz proces zakupowy na niektórych klientach, bo niektórzy kupują tu i teraz, w prostej komunikacji B2C, tak jak pokazywałem na końcu prezentacji, był krótki content, przeklik do serwisu i tam już użytkownik mógł wybrać produkt dla siebie. No to to jest przy tanich produktach w komunikacji B2C dobra narracja, natomiast w komunikacji B2B gdzie jednak liczy się przede wszystkim relacja z tym klientem, zbudowanie zaufania, ta ścieżka jest dużo dłuższa już, czyli pozyskanie kontaktu do klienta, budowanie tej eksperckości, narracji z tym klientem, żeby on nam zaufał, że te usługi B2B które są dużo droższe niż zwykłe produkty na przykład w sklepie z kosmetykami, pomogą mu w biznesie. Tamta sprzedaż może się zrodzić po tygodniu, po dwóch, czasami po trzech miesiącach, no wszystko zależy od branży w jakiej działasz.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *.

*
*
You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>