Katarzyna Dudzic – ocena konferencji Kolbuszowa 2.0

Jak oceniasz konferencję Kolbuszowa 2.0?

Szkolenia które zostały przygotowane są bardzo merytoryczne. Najważniejsze, według mnie jest to, że tak naprawdę są w zakresie wszystkich ważnych elementów działań e-commercowych. Od contentu, gdzie ContentHouse przygotował swoje wystąpienie, przez działania związane z marketingiem stricte, generowaniem leadów i obsługą Facebooka, Google Ads i innych elementów, więc naprawdę bardzo szeroki zakres możliwości, informacji, myślę, że dla właścicieli sklepów e-commercowych – idealnie.

Jaka jest główna myśl płynąca z Twojej prelekcji?

Myślę, że to, że w działaniach e-commercowych powinniśmy stawiać na automatyzację, nie rozumianą jako wysyłanie kombinacji mailingowych czy działań na zasadzie z kontekstu strony internetowej, ale przede wszystkim personalizacja. Jeżeli wiemy o kliencie dużo, jesteśmy w stanie o wiele bardziej przekonać go do naszego działania, więc zbierajmy o nim wszystkie informacje, budujmy jego profil co oczywiście później przekuje się na zdecydowane zwiększenie zysków.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *.

*
*
You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>