Dobre praktyki w SEO – mówi Michał Suski z Surfer SEO

Michał Suski z Surfer SEO  na 4 edycji Kolbuszowa 2.0 – o internetach przy piwie w swojej prelekcji opowiadał o mocy linkowania. W przerwie zapytaliśmy go o dobre praktyki SEO które warto wdrożyć na swojej stronie internetowej.

 

Transkrypcja:

Jeśli chodzi o dobre praktyki SEO to jest ich tak naprawdę coraz mniej już aktualnie. Pierwszą taką dobrą praktyką powinno być to żebyśmy zwracali uwagę na analizę nisz, bo każde słowo kluczowe będzie inne i dobrą praktyką będzie to, żeby sprawdzać czy to konkretne słowo kluczowe które zamierzamy wypozycjonować nie charakteryzuje się jakimiś specjalnymi  czynnikami które powinniśmy wdrożyć u siebie na stronie.

Drugą taką dobrą praktyką SEO którą każdy z nas powinien wdrożyć powinno być budowanie treści które odpowiadają na wszystkie pytania użytkowników, które skupiają wokół swoich treści wspólne słowa, wspólne elementy, wspólne frazy, dzięki temu budujemy topical authority i taki content staje się jeszcze bardziej wartościowy w Google.

Podstawą skutecznej optymalizacji SEO jest przede wszystkim analiza konkurencji ponieważ każde słowo kluczowe jest inne, każda nisza jest inna i przed podjęciem działań optymalizacyjnych powinniśmy przede wszystkim pozyskać dane o cechach charakterystycznych treści stron internetowych naszych konkurentów żeby przygotować wytyczne które sprawdzą się w konfrontacji z algorytmem Google

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *.

*
*
You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>