Ustalanie persony – na co zwrócić uwagę? Łukasz Kołodziejczyk z Onet.pl

Łukasz Kołodziejczyk, specjalista SEO z Onet.pl na 4 edycji Kolbuszowa 2.0 opowiadał o Traffic Analitycs czyli jak spojrzeć w głąb ruchu. Jak podkreśla, warto zwrócić uwagę nie tylko na to, czego wyszukują użytkownicy, ale też na to jaki kontekst za tym stoi.

Transkrypcja:

Myśląc o personie powinniśmy zacząć od najbardziej oczywistych danych, a więc przekonać się w jakim wieku są nasi użytkownicy. Czy są to kobiety, czy mężczyźni i zobaczyć z jakich urządzeń korzystają. Dowiedzieć się w jakim kontekście wchodzą w naszą witrynę, jaka intencja może się za nimi kryć. Jednak aby tę intencję poznać w pełni powinniśmy też sięgnąć po SEO jednak to SEO rozumiane nie jako kanał ruchu, ale  SEO rozumiane jako możliwość poznania intencji tego użytkownika, poznania jego potrzeb, celów jakie być może przed sobą stawia i spojrzeć właśnie z tej perspektywy na to czego szukają użytkownicy, co kryje się za tymi frazami: jakie potrzeby, jakie cele i jak my, te cele, te potrzeby możemy zrealizować, wypełnić.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *.

*
*
You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>