W jakim kierunku zmierza marketing internetowy? Artur Pajkert z Linuxpl.com

O trendach w marketingu internetowym parę słów powiedział nam Artur Pajkert z Linuxpl. com

Moim zdaniem współczesny marketing internetowy zmierza przede wszystkim w kierunku personalizacji i to w znacznym stopniu personalizacji zautomatyzowanej. Coraz większa jest rola tych przekazów które są bardzo dopasowane do sytuacji konkretnego odbiorcy i to właśnie one dzisiaj wygrywają po prostu walkę konkurencyjną.

Dobry temat, interesujący powinien być skupiony na rzeczywistej potrzebie klienta, bądź korzyści którą on odniesie. Taki temat nie może być skupiony na dostawcy, nie może być skupiony na firmie która oferuje dane rozwiązanie. Musi być skupiony wokół realnego problemu który ma klient i akcentować sposób jego rozwiązania.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *.

*
*
You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>