Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych

  • Miesięczny okres wypowiedzenia
  • Stawiamy na jakość obsługi, a nie ilość firm
  • Działamy od 2008 roku
  • Transparentne warunki współpracy
  • Zespół z wieloletnim doświadczeniem

Bezpłaty wstępny autyd i oferta działań SEO

Wypełnij formularz, a ja skontakuję się z Tobą i przedstawię Ci plan działania

Będziemy przetwarzać Twój adres e-mail w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Paweł Kosmala Kuźnia E-Biznesu. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także ich przenoszenia. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kilka słów o mnie

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w branży internetowej, oraz ponad 20 letnie w programowaniu.
Czarodziej od e-handlu: SEO, Analityka, Strategie, Koordynacja zespołu.

Paweł Kosmala

Transparentne warunki współpracy

Oferuję jasne i przejrzyste warunki współpracy korzystne dla obu stron. U mnie nie musisz obawiać się o niejasne zapiski zamieszczone małym druczkiem na dole umowy. Możesz mi zaufać!

Miesięczny okres wypowiedzenia

Zależy mi na klientach zainteresowanych, a nie zmuszonych do współpracy. W porównaniu do podobnych firm oferuję miesięczny okres wypowiedzenia umowy.

Wieloletnie
doświadczenie

Posiadam wieloletnie doświadczenie, a mimo to stale szkolę się i chętnie poszerzam wiedzę w zakresie digital marketingu. Pozwala mi to skutecznie wdrażać zaplanowane strategie.

Stawiamy na jakość obsługi, a nie ilość obsługiwanych firm

Dla mnie liczy się jakość – nie ilość, dlatego często zamiast wielu mniejszych, wybieram kilka dużych projektów, gdzie skutecznie pracuję nad sukcesem firm moich klientów.

Działamy
od 2008 roku

Swoje działania w sieci prowadzę już od 14 lat, dzięki czemu mam szersze spojrzenie na stale postępujące zmiany w algorytmach, mogę wykorzystywać posiadaną już wiedzę i dążyć do zwiększania zysków moich klientów.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Zakładając sklep internetowy należy zadbać nie tylko o aspekty wizualne sklepu online, jakość produktów, ale także o to, by dać się zauważyć w organicznych wynikach wyszukiwania. Na promocję e-sklepu w Internecie wpływ ma pozycjonowanie. Pozycjonowanie sklepu internetowego to zajęcie wymagające wiedzy oraz indywidualnego podejścia do każdego zlecenia. Nie da się ukryć, że Internet daje ogromne możliwości. W branży e-commerce znajdzie się miejsce dla każdego, natomiast sztuką jest się w niej utrzymać.  Sklep internetowy to ogromne możliwości, ale i jak zapewne wiesz, bardzo duża konkurencja. Proces pozycjonowania sklepu to sposób na to, aby docierać do większej ilości potencjalnych – nowych klientów, wyprzedzić konkurencję i zwiększyć sprzedaż. Daj się zobaczyć i ciesz się z napływających zamówień.

Szeroko pojęta branża e-commerce to coś z czym Kuźnia e-biznesu jest ściśle związana. Bez wahania możemy stwierdzić, że właśnie w tym się specjalizujemy. Dbamy aby wykresy widoczności sklepów internetowych szły w górę. Masz pytania odnośnie pozycjonowania sklepu internetowego? Chciałbyś nawiązać współpracę? Skontaktuj się z nami!

Pozycjonowanie e-commerce – zalety

Masz świetny towar, fantastyczne ceny, akcje promocyjne gotowe porwać ze sobą niezliczone ilości kupujących… a klientów niestety nie przybywa. Najprawdopodobniej w wynikach  skutecznie przyćmiła Cię konkurencja. W branży e-commerce kluczowym jest, aby dać się znaleźć, a nie jest to łatwe. Tymczasem, co byś nie robił nie możesz się wybić i nie wiesz gdzie jest problem? W Kuźni e-biznesu specjalizujemy się w wspieraniu sklepów internetowych, w tym właśnie w pozycjonowaniu sklepu online. Sprawimy, że wzrośnie widoczność Twojego sklepu w pozycjach Google. Dzięki pozycjonowaniu Twój sklep internetowy:

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, jednak nie posiadasz wiedzy jakie działania podjąć, by zwiększyć pozycje wśród wyników wyszukiwania, skontaktuj się z nami. Przeprowadzimy audyt seo Twojego sklepu, a następnie zastosujemy kilka wartościowych działań – Twój sklep skoczy na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Indywidualnie podchodzimy do każdego klienta oraz przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego – porady i działania

Każde zlecenie jest inne, każdy sklep internetowy jest inny. Aby ustalić strategię i rozpocząć działania najpierw należy ustalić co sprawia, że sklep nie pojawia się w wynikach. Być może chodzi o niepoprawną strukturę sklepu online? Możliwe też, że zaniedbano ważne aspekty związane z SEO sklepu internetowego takie jak link building, czy też treści na stronie nie zostały prawidłowo zoptymalizowane. Możesz być pewien, że szczegółowo prześwietlimy Twój sklep internetowy i wskażemy co należy poprawić, aby wkrótce cieszyć się z coraz lepszych wyników w pozycjonowaniu sklepu internetowego shoper. Możesz mieć pewność, że opracowana strategia będzie tworzona właśnie na potrzeby Twojego sklepu. Do wykrycia błędów znajdujących się na stronie niezbędne będzie przeprowadzenie audytu SEO. Sprawdzimy nie tylko nawigację strony, drzewo kategorii, czy produkty, ale także kod strony, treści z odpowiednią ilością słów kluczowych – w tym długi ogon, nagłówki oraz linkowania wewnętrzne. To tylko jedne z nielicznych czynników mających wpływ na optymalizację sklepu internetowego. Często nawet poprawa niewielkich błędów ma ogromny wpływ na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwarki Google.

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Drzewo kategorii

Jednym z najważniejszych czynników w sklepie internetowym jest drzewo kategorii oraz ich odpowiednie nazwy. Kategorie należy podzielić według dostępnych produktów, powinny być łatwe w nawigowaniu zarówno dla potencjalnego klienta, jak i dla botów indeksujących. Ważne jest umieszczenie podkategorii, dzięki czemu użytkownik w łatwy sposób znajdzie produkt, który chciałby zakupić. Nazwy kategorii i podkategorii powinny sygnalizować, co znajduje się na danej podstronie.

Treści na stronie

Na pozycjonowanie strony internetowej oraz e-sklepu wpływ mają wysokiej jakości, unikalne treści na stronie. Szczególną uwagę należy zwrócić na opisy produktów i kategorii, zawierające frazy kluczowe. Treść na stronie i dobór słów pozytywnie wpłynie na wzrost pozycji w wynikach Google. Należy pamiętać, że treści powinny być wartościowe dla użytkownika, wypełnione szczegółowymi informacjami na temat produktu lub usługi dostępnej w ofercie sklepu online. Słowa kluczowe powinny być umieszczone w sposób naturalny – treść po brzegi zawierająca wiele fraz kluczowych może zostać odebrana jako spam przez boty indeksujące, a także będzie nieczytelna dla odbiorcy.

Nadal często spotkać możemy e-sklepy zawierające opisy skopiowane ze strony producenta lub mocno wzorowane na treści konkurencji. Takie działanie może skutkować nałożeniem kary od Google, za duplicate content, w związku z czym nasza strona przestanie być indeksowana. Jeśli nie masz wystarczającej ilości czasu na tworzenie wartościowej treści z odpowiednią ilością słów kluczowych – zapraszamy do współpracy.

Duże znaczenie ma także struktura treści. Oznacza to, że opisy kategorii lub produktów powinny być podzielone na akapity oraz zawierać nagłówki. Warto również skorzystać z punktowania oraz pogrubień – dzięki temu treść będzie czytelna i przejrzysta zarówno dla odbiorcy, jak i botów indeksujących. Algorytmy Google ulegają ciągłym zmianom i obecnie wśród najwyższych pozycji znajdują się sklepy zawierające sporą ilość wartościowej, unikalnej treści. Optymalizacja sklepu, w tym poprawa contentu na stronie zwiększy pozycję w wyszukiwarce. 

Szybkość i mobilność strony

Na wzrost pozycji e-commerce ma szybkość działania strony oraz widok na urządzeniach mobilnych. Coraz częściej korzystamy z urządzeń mobilnych, dlatego tak ważne jest, by sklep internetowy był odpowiednio zoptymalizowany nie tylko dla urządzeń stacjonarnych, ale także dla smartfonów lub tabletów. Szybkość strony to jeden z najważniejszych czynników, o jakie należy zadbać podczas pozycjonowania sklepów internetowych. Jeśli użytkownik trafi na e-sklep, na których strony ładują się wolno, szybko zrezygnuje i wybierze stronę konkurencji.

Linkowanie wewnętrzne

Proces pozycjonowania sklepu to także linkowanie wewnętrzne mające duży wpływ na SEO. Umieszczanie odnośników na innych podstronach sprawi, że nawigacja po sklepie będzie łatwiejsza dla odbiorcy. Warto umieszczać linki do podobnych produktów na innych podstronach lub w artykułach na blogu. Oprócz tego warto korzystać z serwisów partnerskich lub platform społecznościowych – dzięki temu wzrośnie rozpoznawalność strony w Internecie.

Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces złożony wymagający czasu, podczas którego na podstawie analizy konkurencji oraz wykryciu błędów podejmowane są działania mające wpływ na wzrost pozycji w  Google. Być może posiadasz sklep internetowy z wysokiej jakości produktami, które są pożądane przez klientów, jednak sprzedaż w Twoim sklepie jest znikoma? By zwiększyć ruch na stronie należy podjąć wiele działań, które mają wpływ na wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie sklepu internetowego sprawi, że będzie widoczny dla potencjalnych klientów. Wzrost ruchu na stronie oraz konwersja sprawią, że wzrosną zyski ze sprzedaży oferowanych produktów i usług.