Dla małego sklepu internetowego
Dla ambitnych firm
Kompleksowe działania seo dla e-commerce
Podane ceny są kwotami minimalnymi. Końcowa oferta cenowa dobiera jest indywidualnie do klienta w zależności od jego potrzeba i działań konkurencji.
Co nas wyróżnia
W naszej agencji SEO przede wszystkim indywidualnie podchodzimy do każdego klienta. W zależności od branży często konieczne jest wdrożenie zupełnie różnych rozwiązań i właśnie w ten sposób je dopasowujemy.
Zawsze staramy się wysłuchać i zaproponować najkorzystniejsze rozwiązania wpływające na rozwój firmy naszego klienta.
Dbamy nie tylko o zgrany zespół firmy, ale zależy nam również na odpowiednich relacjach z klientami, dzięki czemu współpraca dla obu stron jest o wiele przyjemniejsza.
Nie osiadamy na laurach, a stale szkolimy się, by poszerzać własne horyzonty. Bierzemy czynny udział w konferencjach, a także sami je organizujemy – Kolbuszowa 2.0 i MeetUp Biznes Hub.
Transparentne warunki współpracy
Oferujemy jasne i przejrzyste warunki współpracy korzystne dla obu stron. U nas nie musisz obawiać się o niejasne zapiski zamieszczone małym druczkiem na dole umowy. Możesz nam zaufać!
Miesięczny okres wypowiedzenia
Zależy nam na klientach zainteresowanych, a nie zmuszonych do współpracy. W porównaniu do podobnych firm oferujemy miesięczny okres wypowiedzenia umowy.
Zespół z wieloletnim doświadczeniem
Posiadamy wieloletnie doświadczenie, a mimo to stale szkolimy się i chętnie poszerzamy wiedzę w zakresie digital marketingu. Pozwala nam to skutecznie wdrażać zaplanowane strategie.
Stawiamy na jakość obsługi, a nie ilość obsługiwanych firm
Dla nas liczy się jakość – nie ilość, dlatego często zamiast wielu mniejszych, wybieramy kilka dużych projektów, gdzie skutecznie pracujemy nad sukcesem firm naszych klientów.
Działamy od 2008 roku
Zakładając sklep internetowy należy zadbać nie tylko o aspekty wizualne sklepu online, jakość produktów, ale także o to, by dać się zauważyć w organicznych wynikach wyszukiwania. Na promocję e-sklepu w Internecie wpływ ma pozycjonowanie. Pozycjonowanie sklepu internetowego to zajęcie wymagające wiedzy oraz indywidualnego podejścia do każdego zlecenia. Nie da się ukryć, że Internet daje ogromne możliwości. W branży e-commerce znajdzie się miejsce dla każdego, natomiast sztuką jest się w niej utrzymać. Sklep internetowy to ogromne możliwości, ale i jak zapewne wiesz, bardzo duża konkurencja. Proces pozycjonowania sklepu to sposób na to, aby docierać do większej ilości potencjalnych – nowych klientów, wyprzedzić konkurencję i zwiększyć sprzedaż. Daj się zobaczyć i ciesz się z napływających zamówień.
Szeroko pojęta branża e-commerce to coś z czym Kuźnia e-biznesu jest ściśle związana. Bez wahania możemy stwierdzić, że właśnie w tym się specjalizujemy. Dbamy aby wykresy widoczności sklepów internetowych szły w górę. Masz pytania odnośnie pozycjonowania sklepu internetowego? Chciałbyś nawiązać współpracę? Skontaktuj się z nami!
Masz świetny towar, fantastyczne ceny, akcje promocyjne gotowe porwać ze sobą niezliczone ilości kupujących… a klientów niestety nie przybywa. Najprawdopodobniej w wynikach skutecznie przyćmiła Cię konkurencja. W branży e-commerce kluczowym jest, aby dać się znaleźć, a nie jest to łatwe. Tymczasem, co byś nie robił nie możesz się wybić i nie wiesz gdzie jest problem? W Kuźni e-biznesu specjalizujemy się w wspieraniu sklepów internetowych, w tym właśnie w pozycjonowaniu sklepu online. Sprawimy, że wzrośnie widoczność Twojego sklepu w pozycjach Google. Dzięki pozycjonowaniu Twój sklep internetowy:
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, jednak nie posiadasz wiedzy jakie działania podjąć, by zwiększyć pozycje wśród wyników wyszukiwania, skontaktuj się z nami. Przeprowadzimy audyt seo Twojego sklepu, a następnie zastosujemy kilka wartościowych działań – Twój sklep skoczy na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Indywidualnie podchodzimy do każdego klienta oraz przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Każde zlecenie jest inne, każdy sklep internetowy jest inny. Aby ustalić strategię i rozpocząć działania najpierw należy ustalić co sprawia, że sklep nie pojawia się w wynikach. Być może chodzi o niepoprawną strukturę sklepu online? Możliwe też, że zaniedbano ważne aspekty związane z SEO sklepu internetowego takie jak link building, czy też treści na stronie nie zostały prawidłowo zoptymalizowane. Możesz być pewien, że szczegółowo prześwietlimy Twój sklep internetowy i wskażemy co należy poprawić, aby wkrótce cieszyć się z coraz lepszych wyników w pozycjonowaniu sklepu internetowego shoper. Możesz mieć pewność, że opracowana strategia będzie tworzona właśnie na potrzeby Twojego sklepu. Do wykrycia błędów znajdujących się na stronie niezbędne będzie przeprowadzenie audytu SEO. Sprawdzimy nie tylko nawigację strony, drzewo kategorii, czy produkty, ale także kod strony, treści z odpowiednią ilością słów kluczowych – w tym długi ogon, nagłówki oraz linkowania wewnętrzne. To tylko jedne z nielicznych czynników mających wpływ na optymalizację sklepu internetowego. Często nawet poprawa niewielkich błędów ma ogromny wpływ na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwarki Google.
Jednym z najważniejszych czynników w sklepie internetowym jest drzewo kategorii oraz ich odpowiednie nazwy. Kategorie należy podzielić według dostępnych produktów, powinny być łatwe w nawigowaniu zarówno dla potencjalnego klienta, jak i dla botów indeksujących. Ważne jest umieszczenie podkategorii, dzięki czemu użytkownik w łatwy sposób znajdzie produkt, który chciałby zakupić. Nazwy kategorii i podkategorii powinny sygnalizować, co znajduje się na danej podstronie.
Na pozycjonowanie strony internetowej oraz e-sklepu wpływ mają wysokiej jakości, unikalne treści na stronie. Szczególną uwagę należy zwrócić na opisy produktów i kategorii, zawierające frazy kluczowe. Treść na stronie i dobór słów pozytywnie wpłynie na wzrost pozycji w wynikach Google. Należy pamiętać, że treści powinny być wartościowe dla użytkownika, wypełnione szczegółowymi informacjami na temat produktu lub usługi dostępnej w ofercie sklepu online. Słowa kluczowe powinny być umieszczone w sposób naturalny – treść po brzegi zawierająca wiele fraz kluczowych może zostać odebrana jako spam przez boty indeksujące, a także będzie nieczytelna dla odbiorcy.
Nadal często spotkać możemy e-sklepy zawierające opisy skopiowane ze strony producenta lub mocno wzorowane na treści konkurencji. Takie działanie może skutkować nałożeniem kary od Google, za duplicate content, w związku z czym nasza strona przestanie być indeksowana. Jeśli nie masz wystarczającej ilości czasu na tworzenie wartościowej treści z odpowiednią ilością słów kluczowych – zapraszamy do współpracy.
Duże znaczenie ma także struktura treści. Oznacza to, że opisy kategorii lub produktów powinny być podzielone na akapity oraz zawierać nagłówki. Warto również skorzystać z punktowania oraz pogrubień – dzięki temu treść będzie czytelna i przejrzysta zarówno dla odbiorcy, jak i botów indeksujących. Algorytmy Google ulegają ciągłym zmianom i obecnie wśród najwyższych pozycji znajdują się sklepy zawierające sporą ilość wartościowej, unikalnej treści. Optymalizacja sklepu, w tym poprawa contentu na stronie zwiększy pozycję w wyszukiwarce.
Na wzrost pozycji e-commerce ma szybkość działania strony oraz widok na urządzeniach mobilnych. Coraz częściej korzystamy z urządzeń mobilnych, dlatego tak ważne jest, by sklep internetowy był odpowiednio zoptymalizowany nie tylko dla urządzeń stacjonarnych, ale także dla smartfonów lub tabletów. Szybkość strony to jeden z najważniejszych czynników, o jakie należy zadbać podczas pozycjonowania sklepów internetowych. Jeśli użytkownik trafi na e-sklep, na których strony ładują się wolno, szybko zrezygnuje i wybierze stronę konkurencji.
Proces pozycjonowania sklepu to także linkowanie wewnętrzne mające duży wpływ na SEO. Umieszczanie odnośników na innych podstronach sprawi, że nawigacja po sklepie będzie łatwiejsza dla odbiorcy. Warto umieszczać linki do podobnych produktów na innych podstronach lub w artykułach na blogu. Oprócz tego warto korzystać z serwisów partnerskich lub platform społecznościowych – dzięki temu wzrośnie rozpoznawalność strony w Internecie.
Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces złożony wymagający czasu, podczas którego na podstawie analizy konkurencji oraz wykryciu błędów podejmowane są działania mające wpływ na wzrost pozycji w Google. Być może posiadasz sklep internetowy z wysokiej jakości produktami, które są pożądane przez klientów, jednak sprzedaż w Twoim sklepie jest znikoma? By zwiększyć ruch na stronie należy podjąć wiele działań, które mają wpływ na wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie sklepu internetowego sprawi, że będzie widoczny dla potencjalnych klientów. Wzrost ruchu na stronie oraz konwersja sprawią, że wzrosną zyski ze sprzedaży oferowanych produktów i usług.
Od pondziełaku do piątku 8:00 – 15:00