Wypełnij formularz, a ja skontakuję się z Tobą i przedstawię Ci plan działania
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w branży internetowej, oraz ponad 20 letnie w programowaniu.
Czarodziej od e-handlu: SEO, Analityka, Strategie, Koordynacja zespołu.
Oferuję jasne i przejrzyste warunki współpracy korzystne dla obu stron. U mnie nie musisz obawiać się o niejasne zapiski zamieszczone małym druczkiem na dole umowy. Możesz mi zaufać!
Zależy mi na klientach zainteresowanych, a nie zmuszonych do współpracy. W porównaniu do podobnych firm oferuję miesięczny okres wypowiedzenia umowy.
Posiadam wieloletnie doświadczenie, a mimo to stale szkolę się i chętnie poszerzam wiedzę w zakresie digital marketingu. Pozwala mi to skutecznie wdrażać zaplanowane strategie.
Dla mnie liczy się jakość – nie ilość, dlatego często zamiast wielu mniejszych, wybieram kilka dużych projektów, gdzie skutecznie pracuję nad sukcesem firm moich klientów.
Swoje działania w sieci prowadzę już od 14 lat, dzięki czemu mam szersze spojrzenie na stale postępujące zmiany w algorytmach, mogę wykorzystywać posiadaną już wiedzę i dążyć do zwiększania zysków moich klientów.
Dostęp do wielu wtyczek i motywów oraz niezwykle prosta obsługa – mowa oczywiście o WordPressie, czyli jednym z najpopularniejszych systemów do tworzenia profesjonalnych stron internetowych czy blogów. Przejrzysty i intuicyjny system pozwala na stworzenie strony www nawet osobie nie posiadającej doświadczenia w tym zakresie. Natomiast WordPress także wymaga odpowiednio dobranych działań, które zwiększą pozycję witryny w organicznych wynikach Google.
Strony internetowe oparte o WordPress również wymagają pozycjonowania, aby wyświetlać się na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarce i docierać do potencjalnych klientów. Warto więc wdrożyć nawet kilka elementów i zmian, które przyniosą oczekiwane rezultaty.
Struktura linków – WordPress automatycznie tworzy odnośniki w formie liter bądź cyfr, co nie jest zachęcające ani dla użytkowników, ani Google. Warto więc zadbać o odpowiednią formę linków nawiązującą do tematyki podstrony bądź wpisu na blogu.
Szybkość ładowania strony – wielkość obrazów, kod strony i wiele innych czynników może mieć wpływ na wolno ładującą się stronę, co z kolei wpływa na współczynnik odrzuceń. Warto zastosować np. wtyczkę Cache, która przyniesie wiele korzyści.
Meta dane – każda strona, podstrona, czy wpis na blogu powinny posiadać meta tytuł i meta opis. To właśnie m.in. te elementy zachęcają użytkownika do kliknięcia w link. Są także wartościowe dla botów. W WordPressie warto skorzystać z dostępnych wtyczek – optymalizacja meta danych będzie szybka i prosta.
Mapa strony – plik XML zawierający całą strukturę witryny pomaga botom Google skanować naszą stronę. Wcześniej jednak należy poinformować Google o posiadaniu mapy witryny. W tym celu niezbędne będzie narzędzie Google Search Console.
Podobnie jak w przypadku pozostałych serwisów, WordPress również wymaga unikalnych, wartościowych treści bogatych w słowa kluczowe, które jednocześnie będą prawidłowo sformatowane. Ponadto zachęcające nagłówki oraz linkowanie wewnętrzne to kolejne z wielu elementów, o jakie należy zadbać podczas pozycjonowania stron na WordPressie.
Nie wiesz, jakie działania wprowadzić, aby poprawić widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwarki Google? Posiadasz ciekawą stronę pod względem wizualnym, ale ruch na stronie jest znikomy? Skorzystaj z usługi, jaką jest pozycjonowanie stron WordPress.